Doudou Doudou
Het forum van Doudou!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Geen vegetariėr = dierenmishandelaar, dierenbeul,...

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Doudou -> Vegetarisme/veganisme
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lollipop
Beginner
Beginner


Geregistreerd op: 15 Feb 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 24-02-2009 09:31:14    Onderwerp: Geen vegetariėr = dierenmishandelaar, dierenbeul,... Reageren met citaat

Ik ben geen vegetariėr. En ik ben eigelijk ook niet van plan om dat te worden... Gewoon, er zit zoveel ijzer in vlees enz. En ik als ik een hele week geen vlees mag eten, voel ik me net als pap... Nee, niets voor mij.

Maar toch, ik vind het erg voor die dieren enz. Ook ben ik tegen dierenmishandeling, broodfokkerij en al die andere dingen. Maar ik ben geen vegetariėr.

Maar, nu lijkt dat zo dat ik ook een dierenmishandelaar, dierenbeul ofzo ben. Omdat ik wel alles van vlees eet. Maar toch is dat niet zo. Ik hou van dieren!

Wat denken jullie daarvan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Spook
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 25-02-2009 10:43:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hoeft geen vegetariėr te zijn om dierenvriend te zijn vind ik.
Ieder op zijn eigen manier.
Maar ik kan er niet zo goed tegen om te weten dat dat stuk vlees in mijn bord een fustrerend leven heeft gehad, en waarschijnlijk een pijnlijke dood is gestorven...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rikkeflik
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Feb 2009
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 25-02-2009 22:48:39    Onderwerp: geen vegtariėr Reageren met citaat

Vegetarisme is een keuze, maar geen mijlpaal om te meten hoeveel je van dieren houdt. Wel moet ik zeggen, dat als je ooit zo stoppen met vlees eten, eet dan wel vervangproducten! Das een must. Je moet ook vele groene groente enzo eten voor ijzer! en dan zelfs nog heb je tekorten (zoals ik, maar daar heb je dan weer druivensuiker voor Very Happy ) Ik moet wel vaker 'supplementen gaan innemen' Maar daar kan de een al beter tegen dan de ander...

De meeste van mijn vriend(inn)en eten ook gwn vlees hoor, en toch houden ze ook van dieren.

Ps. Indien je vlees van dieren wilt hebben, die zeker een goed leven hebben gehad, moet je maar eens rondkijken in de buurt, er zijn winkels die alleen vlees van niet-gestreste,... dieren hebben. Ook blijkt vlees van het biomerk beter te zijn... Maar dat heb ik maar van horen zeggen... Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Doudou -> Vegetarisme/veganisme Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum